I took a wrong turn and I just keep goin'

Söndag den 2/1-11

Jag har fortfarande inte fattat att det är ett nytt år, lika mycket som jag fattade att det var julafton då den dagen var. Allt går fort nu, för fort helt enkelt.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Har städat inne på rummet, bytta lakan/örngott och bytt gardiner. Jag har även städat bort julen som man så vackert säger. Även fast mitt rum detta år inte var så julgrannt. Något jag även har gjort är att ha kollat genom de flesta musealbumen. Hittade mycket fint som nog kommer upp inom en snar framtid.

Nu sitter jag här i blött hår och är nyduschad. Om ca. två timmar kommer jag att sitta hemma hos Adam, beredd på en helkväll med poker. Var ett tag sedan jag spelade nu, så jag får hoppas att de skillsen jag en gång hade finns kvar. Det blir grabbarna mot mig. Så vinner jag, ja då blir jag rätt glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback