Livin' in a world without you

Onsdag den 26/1-11

God eftermiddag! Hur står det till med er? Med mig är det riktigt bra! Har haft en bra dag med mycket skratt och få lektioner. Kändes dock inte värt att fara på fotografiska bilden då vi bara såg en film. Visserligen handlade det om en otroligt känd arkitektfotograf  vid namn John Gollings, som tog helt fantastiska bilder. Lite avundsjuk blir man ju och det skulle inte vara särskilt dåligt om man en dag kunde komma upp till de höjderna!

Sista lektionen hade vi skidor. Jag som verkligen gillar längdskidor skuttade nästan upp till skyn då vi satt på oss våra skidor. Var ett riktigt häligt väder att åka i och jag gjorde faktiskt ett riktigt vackert fall nerför den fruktade kyrkbacken. Som tur var så var jag inte den enda, även fast man ska bjuda på sig själv. Inte nog med det så såg jag även ut som en köttbulle med alla kläder jag hade på mig. Så tänk er en köttbulle på ett par skidor iklädd en mössa med lockigt hår och där har ni mig på pricken ;)

Ikväll blir det stenhårt plugg som gäller då vi har ett prov första och sista lektionen, därefter är det HEEEELG!!



Bilderna är tagna från Google!

Dessa är dock inte några utav hans mest fantastiska bilder, men ni får nöja er med dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback