I hate waking up in the bed alone

Torsdag den 27/1-11

Hallå! Jag är just hemkommen från sången. Så nu sitter jag och sjunger likt fåglarnas skrik. Oroa er inte, lillebror, mor och far är borta. Så det är endast jag och katten hemma!

Dagen har gått fort fram med tyskaprovet som gick riktigt bra! Därefter hade vi historia där vi skulle analysera bilder vilket inte var det lättaste då alla hade sina egna åsikter. Lunch efter det och svenska, sedan historia, fysik och därefter det fruktade engelskaprovet. Alla satt spända på stolarna då hon delade ut proven, även jag, som inte hade varit nervös alls, blev nervös då provet väl låg på bordet. Gick dock riktigt bra och det kändes som en stor lättnad. Ni vet då det känns som att man har en stor sten på axlarna och den helt plötsligt försvinner, eller vanish som vi hade som glosa.

Om drygt två timmar sticker jag hem till Linn♥. Då är det dags för disneymaraton, blir nog även så att jag sover över där. Har fyra filmer på lager, så hela natten är till godo. Vissa är ju lediga imorgon ;)



En bild på mig och Linn från i somras. Härliga tider det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback