He's got the look

Fredag den 7/1-11

Hädanefter ska jag sluta skriva så många inlägg på min blogg så att ni kan längta efter mig eller dylikt. För nu ligger statistiken högt och jag har inte ens skrivit något idag? Känns som en bra ide enligt mig.

Hade en riktigt trevlig dag med Elin. Blev inte så mycket affärstittande, satt mestadels på Wayne's och pratade. Tog igen lite snack som kan försvinna på två veckor. Därefter köpte jag med mig lite nödvändiga underkläder som man aldrig kan få för mycket av.

Ikväll har jag blivit hembjuden till Adam för lite pokerspel med grabbarna. Vet inte om Olivia, Erica och Simon också skulle med, återstår att se. Blir nog bra hur som helst och jag hade tänkt mig vinna ikväll också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback