You coming back to me is against the odds

Ikväll har jag inte gjort någonting, nada, zero, noll. Var tänkt att jag skulle vara med några vänner, men jag kände helt enkelt inte för det. Har inte varit hemma på ett bra tag under en kväll. Så jag, min mor och min bror har suttit framför tv:n och kollat in bl.a. "2 and 1/2 men", "Masterchef" och "JVM". Lite popcorn(för ovanlighetensskull?), glass och mandariner i massor har åkt ner i magen också. Spelade även lite gitarr där emellan. Har dock inte kommit så mycket längre på "SMBH", men jag antar att det kommer i små bitar eftersom.

Imorgon beger jag och Felicia oss in till stan. Jag ska göra lite ärenden som i att köpa lite tavelramar, kanske någon hylla också. Sedan ska jag byta strängarna på min gitarr så att det blir ett litet annat sound på det hela. Inte nog med det så ska jag sedan fika på Wayne's (mycket vanligt av mig) med samma brud. Blir nog en toppendag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback