You make me feel like I'm the greatest star in the sky

Måndag den 17/1-11

Nu undrar ni kanske varför jag kan skriva ett inlägg vid denna tidpunkt. Borde jag inte vara på skolan? Jo, men denna natt har varit riktigt hemsk med en skyhög feber och kallsvettningar. Vaknade även i morse och hade kring 39 grader, så jag kände att det var bättre att jag stannade hemma. Så jag halvsov fram till halv tio, därefter har jag bara tagit det lugnt och vilat upp mig. Har ingen feber nu, så jag tror att jag ska till skolan imorgon. Eller jag måste rättare sagt. Har redan missat mycket och det är bara en dag.

Sedan vill jag tillägna detta inlägg till min otroligt fina vän Linn som fyller hela 18 år idag! En riktigt stor dag för henne vill säga. Så ett STORT grattis till dig. Hoppas du får en toppenfin dag! :D♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback