I get tired and upset

Måndag den 4/7-11

Jag sitter här och gråter av skratt medan jag skriver detta inlägg. Fick ett sms av en kompis som hade drömt en helt galen dröm om mig och då är jag helt seriös då jag skriver galen. Magrutor, here I come!
Lite svettig är jag också. Har nyss möblerat om i mitt rum och då har det blivit en stor förändring, då i princip allt i mitt rum har bytt plats. Bytt sida i rummet helt enkelt. Jag är nöjd och full av dammråttor så hela jag har transformerats till en enda stor dammråtta, men det är nog lugnt. Känner att jag inte egentligen orkar blogga, så detta får bli ett kort inlägg + två bilder på mig. Jag är ju ingen som egentligen gillar att stå framför kameran, bara bakom den. Att jag sedan inte är särskilt fotogenisk är en annan faktor, men här kommer två bilder på mig, som inte är superseriösa, men som blev helt OK, helt reko!

Kommentarer
Postat av: Joel

Försök då tänka dig hur den kändes att vakna upp ur :D

2011-07-11 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback