I love to hate you

Lördag den 30/7-11

Jag känner mig själv bra. När jag kom hem från Ville igår hade jag 38 graders feber. Kände inte peppen för att leva just då, men det gick vägen efter att ha sovit bort det mesta. Vaknade dock med världens huvudvärk och smärta i halsen, så jag fick lov att boka in dagens händelser som var att träffa upp Axel för att spela och sjunga lite.
Istället har jag bara tagit det lugnt. Tittat på "Brittan's nex TopModel 2007" som har gått på 3:an. Blir lite inspirerad som den galna fotografen jag är. Därefter bakade jag en rödvinbärspaj med maräng till mor och far då de har bröllopsdag. Så den blev precis klar tills de kom hem från sin middag. Pajen gick hem och den fick lov att bakas igen - Jackpott!
Hade i alla fall en superhärlig kväll igår med grabbarna där jag bokstavligen var ensam tjej då till och med Villes mor for bort för kvällen.  Så det var jag med ett dussintals grabbar där jag fick bl.a. visa mina gitarr och sångskills, sova på några stolar samt titta på film och bli tvingad att spela Halo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback