I'm into you

Torsdag den 7/7-11

Guten Abend! Sitter nu i en skypekonversation med fyra grabbar som snackar Minecraft. Jag har aldrig spelat det spelet och tydligen pratar de om "Kartongmän" och "Svampsoppor". Kände inte riktigt för att börja spela det?
Har spenderat förmiddagen med Olivia. Haft en supermysig dag med fika och häng nere på kanotudden där vi fick besök av Alle och MH. Var tänkt att ta ett dopp, men inga badkläder vad medtagna av mig, så jag fick avstå det osedvanliga frästande erbjudandet.
Ikväll blir det nog också häng i stan med bruden ovan samt LB. Har inte träffat den andra kvinnan på evigheter, så det kommer att bli riktigt skoj. Blir häng nere vid bryggorna med något smarrigt att mummsa i sig. Inte nog med det så har EMELIE kommit hem och jag är mer än överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Micke i Ske-å

Jag ska dra och hämta vatten med cykeln i Bonnstan och då far jag över Parkbron. Ser jag till er kanske jag kommer och snabbhälsar innan jag drar vidare :) Hoppas iaf ni får en bra kväll! Nu ska jag och hämta 15 liter vatten!

2011-07-07 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback