I'm so-so-so-sorry

Lördag den 9/7-11

Jag vill börja med att tillägna detta inlägg till mina fina Johanna som fyller 18 idag! Grattis tjejen, vi syns imorgon! Så vad har hänt idag? Jo, jag trodde nämligen att jag skulle smälta bort i och med graderna på termometern ute. Vi hade 37.6 grader i solen och det är nog ingenting man är direkt van vid. I alla fall inte jag. Så när jag och mor min cyklade runt i Ursviken på diverse loppisar höll jag på att dränkas av mitt eget svett och ändå hade jag linne och shorts. Hade jag varit rebellisk och lite dummare i huvudet hade jag cyklat omkring naken - kanske.
När jag då sedan kom hem från cykelturen skyndade jag mig först för att öppna våran ena frys för att kyla ner kroppen. Därefter tog jag en handduk och en kylklabbe, lindade in klabben i handduken och la mig på soffan med paketet på huvudet. Man skulle kunna säga att jag upplevde himmelriket då. Mor min tog massor med kort på mig då jag låg där halverst död, inte OK på något sätt.
Igår spelade vi som sagt poker @ Adams place! Var trevligt att träffa pojkarna igen och jag lyckades ta mig till final, men förlorade mot Markus tillslut efter en hård kamp. Fick därefter(läs: blev tvungen) spela Halo Reach..tror jag det hette? Kan säga att alla fick sig ett gott skratt åt mina tre försök. Även jag skrattade, vilket kanske var lika bra då jag sög rätt hårt. Lyckades dock göra en HS och fyra kills på..ja då tre matcher som man tydligen kallar det. En toppentrevlig kväll helt enkelt!
Nu sitter jag och väntar på att Emelie ska anlända. Hon sover över här, så vi får se vad vi hittar på. Blir nog toppen hur som haver!
Ser ni gott folk! Jag är inte lika blek som snövit längre, börjar gå mot browniehållet nu!

Kommentarer
Postat av: Mela

SV:Jag lägger till dig nu då :D

2011-07-09 @ 21:36:31
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback