Now I have showed you what I'm made of

Onsdag den 27/7-11

Godnatt! Hur rullar livet på för er? För mig, rullar det på och börjar rulla neråt = rullar lätt = mår rätt bra! Har ikväll varit nere på kanot med Alle, Viktor, Ville och Linn. Spelade lite volleyboll i värmen så att, i alla fall jag, svettades som en...jag vet inte vad. Så direkt efter de två fartfyllda matcherna begav vi oss mot bryggorna för ett dopp i det blå, vilket var riktigt skönt och avsvalkande!
Har även idag övningskört för första gången med släp. Kört framåt och bakåt. Gick finemang och jag längtar verkligen tills jag tar körkortet. Vilket hallelujah moment det kommer att bli! Då har man det bortgjort, har det i handen helt enkelt. Nog skrivet om körkortet. Den mesta delen av detta dygn(förutom sovandet) har jag hjälpt far min med att sätta in en ny ytterdörr på vårt hus. Passade nästan in på texten "Jag kommer hem till dig, jag är en händig man" fast man byter ut man mot kvinna. Näe, jag ska nog avsluta detta inlägg. Natthumorn kommer smygande och jag vill inte flumma allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback