See me with him is turning you on

Fredag den 15/7-11

Jag hade hoppats på att uppdateringen under sommarlovet skulle vara en aning bättre, men jag antar att det är bra att den är lite sämre. Då utnyttjar man sommarlovet - sitter alltså inte inne vid datorn och degar. Nog för att jag har gjort det också, men bloggen har väl inte riktigt legat på första plats i mina tankar. Så nu hade jag i alla fall tänkt skriva att jag lever och att jag inte har bränt mig i solen så att jag ser ut som en räka. Brownie är vad jag är nu, nog för att det finns de som är några nyanser mörkare än mig, men detta duger gott och väl för mig!
Så vad har jag gjort dessa dagar då? Jo, jag har umgåtts med mina fina vänner, fotat en hel del, stekt ute i solen, varit ute och sprungit och bara njutit av vad livet har att erbjuda för att låta lite poetisk. Kvällen bjuder också på trevligeheter i form av klassfest i Malins stuga. Tror att detta kan bli riktigt riktigt trevligt och jag tar med mig kameran förståss, som om jag inte skulle ta med den?
En oredigerad, men helt OK, helt REKO bild på min fina klass. Ni kan ju försöka att inte titta på mig(nu tittar ni på mig, eller hur?). Inte någon utav mina bästa hårdagar, men jag får bjuda på det helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: s

Det kan inte kallas klassfest när alla utom en är bjudna..

2011-07-15 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback