Ain't no river wild enough

Fredag den 17/6-11

Toodles! Nu mina äpplen är det helg för mig och den är verkligen välkommen! Kan säga att då klockan ringde 5.30 i morse ville ögonlocken slutas igen och åter falla in till sömn. Dock klarade de sig genom dagen utan några powernaps. Blev att måla även idag, dock denna dag inomhus där vi rollade väggar och målade bordar. Blev även en hel del kortspel and it made my day. Antingen var jag övertrött, eller så var grabbarna helt enkelt galet roliga.
Gårdagen @ Filip var mycket angenäm där vi såg den konstigaste filmen jag någonsin sett i hela mitt liv - med popcorn. Detta är inget skämt. Farce of the Pinguins är bara en bråkdel av vad denna film var. Vissa skulle nog kunna kalla den helt störd och om regissören var helt frisk i huvudet har jag ingen aning om. Hur som helt var den så pass rolig att jag satt och skrattade genom filmen.
Nu ikväll bär det av till Simon där vi ska fira min fina vän erica som fyllde 19 i måndags. Blir massor med härligt folk och jag kan slå vad om att kvällen kommer att bli detsamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback