Forgive me my mistakes and let me do them again

Söndag den 12/6-11

Godkväll! Det har varit en bildrik dag idag - om man syftar på bloggen då dvs. Besökarantalet har slått skyarna och jag har idag haft ett besökarrekord. Från detta drar jag slutsatsen att ni vill se mer bilder? I och med att ingen vill lägga någon kommentar, så får jag ta antalet unika besökare på denna bildrika dag och anta det.
Fast, med tanke på att jag inte har gjort jättemycket idag, var det nog lika bra att jag la upp massor med bilder istället. Det jag har hunnit med idag är att baka, tittat på film, varit ute och gått samt gjort lite fys. En händelserik dag, visst? Kanske inte, men det är nog lika bra det. Måste ladda upp inför jobbet som börjar imorgon. Ställer klockan på 5.45 och det känns kanske inte sådär superbra, men pengar kommer att rulla in och det tackar jag icket nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback