If it's gonna be a rainy day there's nothing we can do to make it change

Söndag den 26/6-11

Hallå! Jag är inte död, bortrövad, tappad i golvet eller avsvimmad. Jag är fortfarande vid liv, men har inte känt att bloggen har funnits i mitt intresse under denna helg. Detta ber jag om ursäkt för och för det hade jag tänkt fixa några bildinlägg till er senare under kvällen. Kan dock inte lova någonting, men jag har tänkt försöka.
Fredagskvällen, alltså midsommar, spenderade jag med fina Linn. Började med att vi spelade en kubbstaffet med hennes släkt och familj. Jag anser mig själv inte duktig på kubb, men jag lyckades bidra med flera nerkast och sedan ett avgörande kast på kungen - vilket resulterade i att vi vann! Därefter gjorde vi oss klara för ett date med Harry P. Jag somnade i slutet, som inte är en så stor ovanlighet nu för tiden. Antingen börjar jag bli gammal, eller så sover jag för lite på nätterna. Skyller på att jag njuter av så mycket vaken tid av lovet som möjligt!
Under lördagen var jag ute och övningskörde, spelade gitarr, solade och umgick med Filip under kvällen. Såg på två riktigt bra filmer samt såg en serie jag aldrig hört talas om förut, vilket också var riktigt bra. En helmysig kväll helt enkelt :)
Nu, eller idag, har jag legat ute och stekt för att bli en nyans brunare. Tror faktiskt att jag har lyckats, men det är svårt att se då man själv inte märker övergångarna. Låter som att man kommer in i olika stadier, haha. Läst har jag också gjort och nu sitter jag och lirar lite gitarr. Ikväll vankas det volleyboll nere på kanot, kan dock inte vara med så länge eftersom jag jobbar imorgon. Sista veckan innan jag får sommarlov - PÅ RIKTIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback