It's been a month and my thoughts still belongs to you

Lördag den 18/6-11

Godmorgon! Idag är det rätt bra väder, men det blåser rätt friskt. Så istället för att sitta ute och sola har jag tänkt bege mig in till stan och se om jag hittar någonting. Finns mycket jag är i behov av, så något lär följa med mig hem.
Gårkvällen var riktigt riktigt trevlig med "gänget" som vi kallar oss. Blev en riktigt härlig blandning av allt, från fika till dans. De flesta fortsatte dock in till staden för mer festande. Så jag, Adam och Linn cyklade till en lekpark och hade något slags "deep talk". Var ett tag sedan, så det var behövligt.
Ikväll kommer dessutom Elin och Linne förbi, blir skräckfilmskväll, vilket jag tror kommer att bli toppenbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback