Jag är nästan där

Tisdag den 14/6-11

Hallå mina vänner! Hur rullar livet på för er? Själv ligger jag under mitt duntäcke med jeans och tjocktröja - och fryser ändå?! När jag kom hem från min hektiska dag och skulle göra mig klar för att fara in till stan och möta upp min kusin, känner jag hur huvudet snurrar och allt blir bara svart. I nästa sekund ligger jag i min moders famn och hon är helt skakis, kollar febern och har lite över 38 grader. Inte jättemycket, men tydligen tillräckligt för att jag skulle lyckas svimma. Tur att min mor var i närheten, annars kunde det ha gått riktigt galet.
Förstod redan på jobbet att något var fel då jag satt och frös ute, medan de andra svettades likt grisar. Trodde det berodde på att jag hade ätit lite(även fast jag inte hade gjort det) eller annat. Ni vet, då man skyller ifrån sig och tror att det är allt annat än att man är sjuk. Så dagen har varit rätt frusen då vi satt ute och skrapade ett museum från halv sju till halv ett. Därefter fick vi börja måla det, vilket var betydligt roligare.
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka att bli frisk tills imorgon. Kändes inte alls bra att bli sjuk nu då jag har jobb och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback