So I'm leaving home

Söndag den 19/6-11

Hallå! Hur rullar livet på för er? Själv sitter jag, mätt och belåten i magen efter en glass på OK med min lillebror. Är ganska växlande väder idag, men lite sol har jag allt lyckats lapa till mig.
Har idag hunnit med mycket då vi kring elva for till två loppisar, blev inga inköp för mig, men mor och far hittade massor med saker. Så bilen var rätt proppad. Övningskörde gjorde jag också. Minns inte jag körde sist, men det gick finemang. Inga anmärkningar, så nu börjar det sitta i ryggmärgen. Har som sagt även hunnit sola lite och cyklat ner till OK. En bra start på dagen, sedan hur kvällen blir är oklart. Någon har pratat om volleyboll, om det sedan blir av har jag ingen aning om. Återstår att se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback