Stay young as long as you can

Måndag den 27/6-11

Så är vi inne på den sista arbetsveckan och den började bra med strålande väder. För en gångs skull var jag lycklig över att arbeta inomhus. Vi är nämligen tvugna att gå omkring med varma overaller så att alla ska kunna se "Hallå, vi är 17-åringar som inte får vara högre upp än 3,5 meter, använda slipmaskin eller tvätta bort färg med lacknafta" osv..osv.. Att de dessutom är blå och orange är ju lite mer lustigt + en vit hjälm på det. Då har ni oss på pricken. Hur som helst har vi fortsatt att måla och kontoret börjar närma sig något så när klart. Har några väggar kvar samt lite annat att fixa med, så vi saktar nu ner tempot lite för att kunna hålla på med detta hela veckan så att vi ine behöver byta arbetsuppgifter under de sista dagarna.
Nu hade jag tänkt bege mig ut på en lång löprunda för att njuta av vädret, men också förbättra konditionen. Var ett jäkla bra tag sedan jag var ute nu, så fläsket behöver röra på sig lite. Även fast vi går upp och ner för trappor likt galningar under dagarna..
Två tummar upp för löpturen, som nog inte kommer att gå så bra då det var ett jäkla bra tag sedan jag var ute och sprang, men jag skall ge detta ett onekligen engagerat och ödmjukt försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback