A day to remember

Söndag den 13/3-11

Hallå! Solen strålar utanför fönstret och jag har suttit ute och förbättrat min nästan obefintliga bränna en aning. Börjar märkas liite mer i ansiktet nu, även fast det som innan var rätt obetydligt. Tur att man inte blir blekare så man sitter ute, bara lite rynkigare. Lär se ut som ett russin inom en snar framtid.

Har inte hunnit göra så mycket mer under denna slappa dag. Något plugg har jag inte heller och det känns underbart! Borde nog ha tagit hem matten eftersom vi trots allt har kursprov v.12 på torsdagen. Blir fullt med plugg till veckan istället. Även fast jag tycker att det är en aning svårt att plugga inför matteprov. Antingen fattar man det man håller på med eller så inte.

För övrigt kommer min man hem idag. Helt galet hur mycket jag har saknat honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback