Come together right now

Vilket drag alltså! Tror aldrig att jag har gett järnet som jag gjorde ikväll. Fantastiska människor, härlig musik och inte minst sagt otroliga komplimanger. Efter mitt framträdande var det paus och flera kom fram och berömde mig för min sångröst. Även fast den har varit död sedan tre dagar. De var imponerade och älskade den. Gjorde mig verkligen innerligt glad i hjärtat. Jag hade satsat på att få "Det är bra att du försöker!" eller liknande. Fällde nästan en tår. Det var såklart inte bara min förtjänst. Hade ju två brudar som sjöng med mig också som också var riktigt duktiga! Kommer att kännas surt att inte sjunga med dem längre.

Förutom att jag sitter och ler för mig själv nu, så är jag redigt trött. Att sjunga i mer än fyra timmar tär på rösten, min röst som innan redan var ett vrak, är faktiskt inte så misshandlad. Min familj förstår vad jag säger och det är något positivt!

Hoppas ni har haft en lika fin kväll som jag har! :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: JAA!! Vi var bäst, nästan hihi men så grymt kul!♥

2011-03-03 @ 22:51:47
URL: http://daniellajatko.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Åh så bra at det gick! ♥ är stolt över dig!

2011-03-04 @ 07:19:33
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback