Har du kunnat öppna dig som jag?

Så vad har jag, naturaren, spenderat min kväll med? Jo, jag har suttit och pluggat in 17 olika stenar till provet vi har på tisdag. Då frågar jag mig själv. Varför ska man kunna 17 olika stensorter? Hur ofta ser man svavelkis på marken? "Åh, svavelkis! Lämnar jag den till rönnskär kan de utvinna svaveloxid!". Nog för att jag redan har men av natur, men inte har jag då tänkt låta det gå så långt! Hur som helst har jag lärt mig dem nu, så nu kommer jag varje gång jag går på grusgången tänka "Ah, Granit och Gnejs!".


Imorgon går jag full dag, dvs. vi har två labbar. Så halv fyra slutar jag. Inget jag peppar för direkt, men jag får leva med det. Vilka jobbiga I-landsproblem jag har? Fick förresten en fråga på mitt förra inlägg om konserten som skulle vara i april!

Anonym:
Vilken låt ska du sjunga då? :D

Svar:
Eftersom jag får välja låten själv har jag ingen aning. Har suttit under kvällen, medan jag pluggade in stenarna och lyssnat på massor med olika låtar. Så jag har väl sju tycken jag funderar på. Vet dock inte om det blir någon utav dem eller någon helt annan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Det var då det onödigaste :D



Konsert i april? Är det något jag får gå på eller är det bara inom skolan? Vilka låtar är det du funderar på? :D

2011-03-25 @ 00:09:48
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback