Higher and higher it's burning through my soul

Nu mina vänner har jag gjort något som jag inte trodde skulle inträffa. Jag har beställt ett nytt objektiv till kameran, 3995 spänn kommer jag att få betala för det, men ack så bra det är! Så troligtvis nästa vecka kommer objektivet att komma. Längtar redan sjukt mycket efter att få börja använda det! Här till höger har ni en fin bild på det underbara objektivet jag har beställt!

Har idag även haft en fin stund på stan med Elin där vi fikade och pratade om sådant som har hänt sedan vi sist sågs, dvs. för ganska precis en vecka sedan. Blev även två inköp, en skjorta och en ansiktstvätt. Skjortan var väl inget måste, men den hängde så vackert på galgen att jag var tvungen att köpa den! Ännu en till till min samling, hehe.

Ikväll ska jag umgås med Linn. Alle hörde även av sig om att dra ihop nå folk och hitta på något, får höra vad Linn säger så får vi se hur dagen slutar. Blir nog bra hur som helst! :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt! Hoppas du blir nöjd med det :D

2011-03-11 @ 19:40:31
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Det bara strålar om oss! :D haha

2011-03-12 @ 01:32:03
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback