I know you're really good

Tisdag den 8/3-11

Jag blir alltid lika glad då folk har kikat in på min blogg under dagen även fast jag inte har uppdaterat. Finns alltså x antal personer som faktiskt vill veta vad som händer i mitt lilla naturarliv!

Har i alla fall, som ni redan visste, spenderat dagen på stan med Linnea. Blev en riktigt lyckad dag med bra inköp och massor med prat. Vädret var också fantastiskt, så det var riktigt skönt! Hittade mig ett par shorts som jag har letat efter ett jäkla bra tag, dessutom hittade jag ett orange linne som man kan ha till i sommar. Jag är ingen som förstår sig på mode, men jag fann det snyggt och då får väl alla modefanatiker gråta sig till sömns om det ser knasigt ut.



Blir inget Felicia ikväll eftersom hon skulle på hockey, så vi får se vad jag hittar på. Kanske sätter mig och ser ytterligare en film och poppar lite popcorn? Skulle inte sitta helt fel!

Svar till Ramona:
Nu är det så att vi har Mumindalen på VHS, dvs. finns ingen tillgång till subtitles ;) Här gäller det att spola tillbaka filmen om man vill se den. Lite hard work work! :D


Kommentarer
Postat av: hf

Vi kanske kan köra en favorit i repris! Fika på waynessss. Typ på torsdag? Emma är på iaf=D

ååh nimaaa! haha snyggt med pottfrilla..jag har inte sett nån unge sen ja sluta:(

2011-03-08 @ 18:06:06
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback