I'm so lonely baby

Söndag den 27/3-11

Ojoj vilken dålig uppdatering det har varit! Igår skrev jag inte ett endaste inlägg på bloggen = satt inte mycket vid datorn = bra för miljön. Inte för att min tanke var att det skulle vara bra för miljön, kanske mer för att jag har varit riktigt upptagen i helgen. Let me tell you guys about my weekend!

For in till stan med Elmira igår, så shoppingen började 10.00 och slutade 14.20. Var en riktigt trevlig dag med värk i benen, skratt och fika. Vilken träning, springa mellan affärer som tokar och prova kläder. På och av hela tiden! Men som sagt var det himla trevligt :) Fick även med mig lite kläder hem som jag kan lägga in på bloggen senare om ni vill? Är som sagt inte jättemodeintresserad. Så kläderna kanske inte faller er i smaken? Jag köpte mig dock ingen till skjorta, konstigt nog.

Hade dessutom fått besök av mormor och morfar, så jag umgicks med dem en stund innan jag for till Johan på kvällen. Hade ju en månad igår!♥ En mycket fin kväll, som alltid. Älskar honom(eller dig eftersom jag fortfarande vet att du läser min blogg, hehe).

Idag har jag inte gjort mycket alls. Umgåtts med mormor och morfar samt gått ner till min gamla skola och kollat runt. Blev lite tillbakablickar, bra som dåliga. Lite nostalgi faktiskt!

Detta var då min helg väldigt kostfattat! Nu ska jag fixa en skiva till M&M, sedan ska jag plugga på stenarna och tyskan. Ett lugnt avslut på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback