It's in his kiss

Lördag den 12/3-11

Godkväll! Idag har vädret verkligen varit fantastiskt! Några minusgrader i skuggan och kring +10 grader i solen, inte dåligt! Så jag satt ute från elva till ett och solade. Tro det eller er, men jag fick faktiskt en rand, omän den är helt obetydlig! Jag är alltså inte påväg att smälta in med snöns vita färg och det känns rätt bra.

Just efter ett ringde Olivia och frågade om jag skulle med ut och köra skoter och eventuellt grilla. Jag nappade direkt och jag ringde även upp Linn som var på. Så just efter två stod jag och Linn vid en grillring och försökte att få upp en bra eld med några lite småblöta vedträn. Inte det lättaste. Så efter 25 minuter brann det och glädjen spred sig inom oss! Därefter anlände Simon, Olivia och Victor. Blev lite marsmallows grillning och fikatajm, efter ett tag kom även Adam. Vi satt då ute och lapade sol och njöt av dagen. Underbart skönt!

Nu sitter jagg här och funderar på att hoppa in i duschen medan jag även väntar på efterrätt. Åt årets första grillade köttbit idag och till efterrätt blir det varma päron med glass. Inte nog med det så ska jag umgås med Rebecka och Felicia ikväll. En toppendag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback