Lead us to a place

Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt, förutom prommisen med Rebecka på dryga timmen. Den var otroligt trevlig och jag hoppas innerligt att kommande helgs planer blir av! Ja, förutom det har jag inte gjort någonting. Blev utmanad av min lillebror i GH, där jag måste erkänna att jag vann, men han blir bättre och bättre. Så snart är det jag som sitter som den tjuriga förloraren jag är och skylller på "fingrarna fick kramp" medan han stolt ler och känner sig duktig, vilket han såklart är nu också :)

Nu hade jag tänkt bänka mig framför datorn och titta på "Black Swan" som tydligen har fått massor av bra kritik. Kan hoppas att det håller. Känns som att jag kommer att sitta på helspänn hela kvällen i mitt rätt mörka rum, hehe.




Kommentarer
Postat av: hf

var den bra =D ? funderar på se den..

2011-03-07 @ 23:35:00
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback