Ménage A Trois

Kan säga er, mina äpplen, att jag nu är helt slut i kroppen. Jag och Elmira for ut på en långprommis. Eller vi har gått den rundan förut, men denna gång gick vi snabbt och raskt på ganska precis en timma och detta var inte en kilometer kan jag lova. Gått runt hela ursviken skulle man kunna säga, borde kunna säga något?

Jag har dessutom övningskört idag och igår. Var ett bra tag sedan jag övningskörde, tur att allt börjar sitta i ryggmörgen. Förut var det inte roligt om man inte hade övningskört på en vecka. Då var allt borta, puts väck. Känns konstigt att jag fortfarande har ett halvår kvar innan jag kan ta det medan alla mina vänner i min omgivning tar körkortet var och varannan dag.

Imorgon börjar skolan om igen, kan säga att jag inte känner peppen för det. Kanske mest för att jag i helgen inte har sovit så mycket. Borde försöka att ta igen sömnen någon gång. Ser ut som en zombie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback