Say you love me again

Onsdag den 16/3-11

Godmorgon! Börjar detta inlägg med att gratulera min vän Simon som fyller myndig idag! Grattisgrattis! :D

Sitter här på fotografiska bilden och planerar en reklambild som vi nu har tre veckor på oss att göra. Känns riktigt kul och jag vet precis vad jag ska fotografera, gäller bara att lägga upp det bra! Skriver inte ut något nu, men då detta projekt är klart kanske jag lägger upp en bild på resultatet ;)

Fick nyss ett meddelande från posten att jag nu har fått mitt objektiv och att det är klart att hämtas. Förstår ni hur mycket jag längtar till att få komma hem nu? Lär springa till OK trots denna halka. Vill bara ut och fota med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback