Then he's in controll

Tisdag den 22/3-11

Godeftermiddag! Hur är det med er? Själv är jag på ett strålande humör. Tror att det beror på att det håller på att bli vår nu. Ska jag vara en oäkta norrlänning och säga att jag börjar bli less på vintern? Den kan i alla fall få försvinna här, så kan den vara kvar hos mormor och morfar till påskhelgen. Även fast det i nuläget känns omöjligt då jag imorse kring åtta hade 12 grader utanför fönstret(då med solen som låg på). Med denna värme kommer snön att vara borta fram till helgen, eller liknande.

Har i alla fall haft en riktigt skön dag med engelska"prov", matteplugg, naturkunskap samt kemi. Eftersom vi har nationella nu på torsdag har de andra lärarna tagit avstånd från att lägga in prov under denna vecka och det känns riktigt underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback