This is your song

Söndag den 6/3-11

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det bättre än igår, förkylningen verkar vara inne på det sista stadiet nu - nyser som en tok. Jag brukar vanligtvis nysa riktigt hårt och högt, så nu nyser jag på samma vis, men kanske 6 gånger i rad? Blir helt snurrig i huvudet efter. Vad har jag fått för en förkylning?!

Har hunnit sitta ute och sola lite i solen som har varit riktigt skön, men direkt molnen kommer blir det riktigt kallt. Så jag gav upp hoppet om att bli mindre lik snövit. Vitare kan jag inte ha blivit i alla fall. Idag lämnar min man mig här helt själv. Inte nog med det så far nästan alla jag känner bort under detta lov. Så jag kommer att bli helt själv i lilla Ursviken. Fast själv kommer jag nog inte vara, har alltid katten om han känner för att umgås med mig dvs.

Nu ska jag ta och fixa till mig lite så att jag inte ser ut som ett lik då Rebecka kommer förbi. Ska ut på en liten prommis i det härliga vädret, blir riktigt bra! :)


Här har ni gårdagens fina kladdkakeskapelse.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå, du har glömt mig! ;)



Var är det han åker? Hemavan? Du kan i vilket fall hälsa honom att jag är fett avundsjuk...

2011-03-06 @ 14:02:33
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: felicia

Jaa, alla verkar far bort, men du och jag är riktiga hemma-älskare ;)

2011-03-06 @ 15:58:10
URL: http://felicialindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback