Tonight I'm lovin' you

Onsdag den 9/3-11

Godmorgon! Åter igen har ni förbluffat mig! Igår gav ni mig ett nytt besökarrekord och jag bara tackar och bockar. Skulle vara rätt intressant att få veta vad ni finner av värde min blogg, för mitt liv är ju inte direkt glamouröst som Kissies? Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker är bra/dåligt, så att jag kan förbättra den ännu mer!

Idag blir det åter igen skoter, som jag inte kan få nog av. Idag får jag dock besök av Sara som ska följa med. Så nu har jag packad med mackor, fika och ska snart ner och koka lite varm choklad. Vädret är toppen så dagen kommer minst sagt bli just toppen! Hon tar med sig kameran och så gör även jag. Fotogalningar som vi är lär det bli många bilder tagna, om jag känner oss båda rätt. Så det kan finnas möjlighet att det kommer upp lite bilder under dagens gång då vi är tillbaka!



Jag saknar för övrigt min Johan, sådär mycket så att hjärtat värker. Jag tackar åter igen vetenskapsmännen för mobiltelefonen annars skulle jag väl ligga på golvet i smärtor eller dylikt.


Kommentarer
Postat av: hf

Äscchh man kan aldrig fika för mycket;) ja hör med felicia!! haha ja vill ty inte att dom ska känna igen mig eftersom jag vet inte vad jag skulle säga till dom om jag träffa dom hehe (A)

2011-03-09 @ 13:43:33
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback