Some people say that I'm not worth it

Dagen har rullat på fint med ett svenskaprov tillbaka, som resulterade i ett MVG. Kändes otroligt skönt! Inte nog med det så tog våran svenskalärare bort provet vi skulle ha imorgon. Hon kanske har insett att vi naturare också kan behöva lite fritid? Därefter hade vi matte, som bara innebar mer plugg inför kursprovet nästa torsdag. Efter det var det kamratstödjarmöte där det bjöds på tårta. Satt fint i magen kan jag säga! Inte nog med att jag fick mig tårta i magen, på gympan hade vi volleyboll! Även fast vi kanske inte var världsbäst var det rätt kul.

MEN pricken över i:et, grädden på moset, toppen över alla toppar - jag hämtade ut mitt nya objektiv! Så ni kan ju gissa vad jag har gjort hela kvällen? Jo, jag har fotat. En konstig sak var det bara. När jag öppnade själva paketet låg det en "Bounty" där bredvid objektivets låda. Antingen har någon på Cyberphoto tänkt smaska i sig den, men av misstag lagt i den i lådan. Eller så kände de för att vara lite extra givmilda och bjuda på en gobit. Inte dåligt!

Nu ska jag bege mig mot sängen. Började detta inlägg för en timma sedan, men under den timman som har gått har jag hunnit göra en header åt fina Ramona!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Cyberphoto skickar alltid med godis ;D Fast det beror lite på vad man beställer också tror jag. De flesta gångerna har jag fått en snickers/twix/mars men nån gång var det några små kolor. Hur som helst älskar jag att de skickar med godis :D



Hoppas du blir nöjd med objektivet! :)

2011-03-17 @ 00:26:34
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback