You think you're something huh?

Fredag den 25/3-11

Hallå! Jag vet att min uppdatering idag har varit kass, därmed den låga statistiken.

Dagen rullade på bra med FB, lunch, kemi- och fysiklabb. Gick faktiskt riktigt bra på kemilabben där vi fick göra estrar(lukter som påminner om bl.a. päron, äpple osv.) och sedan oxidera alkoholer. Luktade inte mumma där inne i labbsalen senare kan jag lova er. Tur att vi var första gruppen om vi säger så.

Därefter hade vi fysiklabben som jag hade fruktat hela veckan. Kan säga att humöret brukar vara i botten på dessa lektioner, men det flöt på fint och jag och Carro klarade oss genom uppgifterna med lätta steg(eller ska vi säga impulser?).

Hade sedan tänkt spendera kvällen hemma eftersom jag i veckan inte har sovit allt för bra. Dock kom Erica förbi och gjorde mig sällskap, vilket jag inte tackade nej till. Så vi drog oss ner till konsum, pratade och såg på film. En riktigt trevlig kväll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback