Det är fruktansvärt jobbigt att vara utan någon som dig.

Måndag den 23/5-11

Idag mina vänner regnar det ute. Dagen började med strålande sol och en riktig värme. Så jag tänkte att det skulle bli en rätt skön dag. Solen försvann så småningom bakom mörka moln och lagom till vi skulle bege oss till kaplan för tyskan började det att regna. Som tur är har några i våran klass tagit körkoret, så vi paxade en plats i Fredys bil och brummade till Kaplan. Hemfärden blev också riktigt intressant. Slutade senare an vänligt och skulle verkligen inte hinna tillbaka till snabbussen som går fem över fyra. Så jag och Elin begav oss ut på äventyr i form av att ta en centralbuss in(för att slippa bli blöta och för att vi var en aning lata). Sagt och gjort satt vi på bussen och tog oss in till stan med livet i behåll och jag hann med kvart över fyran. Gick finemang med andra ord.
På onsdag har vi matteprov. Känner mig rätt säker på den, så för att istället tillbringa denna kväll enbart åt matten, ska jag vara på min första fotbollsträning på evigheter. Den sista fotbollsträningen jag hade var nog någon gång i Juni förra året. Så detta kan bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback