Her heart is breaking in front of me

Fredag den 6/5-11

Hola apples! Som vanligt är min uppdatering en aning kass och jag skyller väl det på mig själv. Vem skulle jag annars skylla på?

Hade som skrivet engelska nationella idag - skriva. Kan säga att det kändes och gick riktigt bra! Var klar på 50 av 100 minuter. Brukar inte vara så för mig då det gäller engelska, men i detta fallet gick det bra. Får hoppas att grammatiken håller måttet för det också. Därefter hade vi hål. Så Elmira red runt på mig, dvs. jag bar henne på ryggen runt hela skolan. Upp och ner för trappor. Så det mina vänner var dagens gympapass för mig. Hon tyckte i alla fall att det var roligt och det är huvusaken?:D
Därefter hade vi två riktigt fryga labbar - fysik och kemi. Var trött sedan innan, så på bra humör var jag väl inte, men jag och Elin lyckades ta oss genom det! När vi sedan hade slutat, lyckades även min man sluta, så han följde mig hem. Blev en smarrig middag och sedan besök av några gamla bekanta. Spenderade dock mestadelen av kvällen framför tv:n, väldigt skönt ska jag säga!
Har ni haft en bra kväll och vad har ni planerat inför fortsättningen av helgen? Hoppas nu att jag i alla fall kan få en ynka kommentar..

Kommentarer
Postat av: Elmira

det var FETT skoj att rida på dig;)

vi fick ju martin att tappa ett glas i matan xD

2011-05-07 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback