I'm just a partyfool

Måndag den 16/5-11

Godkväll! Efter ett x antal nysningar är jag nu beredd att berätta om min..ganska orginella dag. Vet inte hur många gånger jag har nyst idag och igår var ännu värre. Att jag dessutom nyser likt ett åsknedslag gör väl saken inte jättemycket bättre. Jag kom över 15 igår i alla fall, sedan gav jag upp med att räkna. Kändes rätt knasigt att kunna nysa så många gånger under en hel dag. Håller jag på att bli sjuk kanske?
Började dagen med en härlig sovmorgon som sagt, därefter historia där vi gick igenom lite inför samhällsen. Kändes rätt skönt att jag redan hade skrivit upp allt han tog upp, så på den fronten är jag säker. Efter det blev det en förvånansvärt god lunch som satt bra i magen. Såg väl lite..knasig ut med sin gråa färg, men den gick ner.
När vi var mätta och belåtna i magarna begav vi oss till matten där vi började med det sista nya innan provet, svårt, men det gick vägen det med. Lika så gjorde fysiken. Därefter hade vi en tyskalektion på kaplan som var rätt bortkastad. Kan väl säga så här: Jag och Elin rev sönder papper som vi sedan byggde pussel med.
Nu ikväll har jag pluggat inför samhällsprovet samt suttit och spelat gitarr.
Nu ska jag bege mig så småningom till sängen. Imorgon vankas friluftsdag med båda NV2 klasserna. Kan bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback