It's like I don't know you anymore

Måndag den 2/5-11

Nu är jag @ home efter en väldigt lång och dryg dag. Hade kemi, Nk och sedan samhälls före lunch. Vi hade ett sk. "kongressmöte" på SH där vi var länder samt organisationer och grupper. Handlade om Libyen konflikten. Jag var då med Elin och Fredy och vi representerade Kina där vi framförde det vi ville säga med l där det skulle vara r. Så det blev något liknande med "Vi komma flån Kina och vi vill hjälpa Aflika med delas ploblem så att de kan få..".
Därefter hade vi Matte, fysik och tyska. Matten rullade på som vanligt, på fysiken började vi med något nytt som jag faktiskt hängde med på fullt ut, därefter hade vi muntliga prov i tyska. Kan säga att det gick helt OK. Kändes inte superbra, men inte superdåligt heller. Så ett vanligt OK på den.
För övrigt började det snöa idag just före vi skulle gå till kaplan. Blev ett litet "hallelujah moment", fast..ne. Kan väl säga att jag och Elin såg ut som slickade katter då vi kom fram. Kändes ju kul. Varför lyckas jag för övrigt inte få några mellanrum mellan styckena? Är det jag som suger på att använda Chrome eller?
Ikväll får vi se vad som händer. Mår inte särskilt bra just nu, så vad som händer ikväll återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback