It's taking me higher of the ground

Tisdag den 31/5-11

Jag kollar alltid upp datumet då jag skriver dagens första inlägg och varför jag gjorde det även denna dag har jag ingen aning om. Jag har skrivit datumet ett dussintals gånger idag av olika skäl, så varför ska jag inte komma ihåg att det idag är den sista dagen i maj?!
Hur som helst är jag nu hemkommen från rönnskär där jag har varit på en hälsoundersökning i form av blodprov och urinprov. Träffade även min vän Johan där, som också ska jobba första perioden. Kul att man känner någon! Inte för att jag har supersvårt att börja prata med folk annars, men vänner är alltid roliga att umgås med :) Provat kläder har jag också gjort. Kommer att vara så fager under dessa tre veckor! Själva undersökningen gick bra och jag tog mig genom utan några problem - värderna var "Utomordentligt bra!" som kvinnan sa så snällt. Så nu är jag välkommen att jobba på rönnskär, känns bra antar jag.
Nu ska jag sätta mig med fysiken, sedan blir det att jobba med pappa på förrådet ikväll. Ingen kvinna som håller sig i köket här inte. Här ska det jobbas ute!
Titta vad jag hittade! En bild gällande en återförening mellan mig och min gula mössa. Under ettan blev jag igenkänd som "Hon med håret", "hon med den röda jackan" och "hon med den gula mössan" som mina vänner sa det så fint. Var ett tag sedan jag bar mössan och nu är det sommar, så den får vänta några månader till.
Joel:
Vad har hänt med alla dagens roliga fakta? :D

Jo, i och med att ingen har haft större nytta av det(då ingen har valt att lägga en kommentar, hehe) så har jag låtit det vara, men när det nu finns en sådan stor efterfrågan ;) så ska jag försöka att komma igång med det! 

Kommentarer
Postat av: Ramona

JAG TYCKER OCKSÅ DET VAR ROLIGT MED FAKTA :O

2011-05-31 @ 15:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback