I've got the magic in me

Fredag den 13/5-11

Egentligen är det ju lördag nu, men jag tar det som ett fredagsinlägg ändå. Har ju inte vaknat på den nya dagen så att säga, så it's still friday for me.
Hade bara en lektion idag, därefter drog jag ut på tiden genom att sitta på skolan och prata med diverse trevliga människor innan jag for och fikade med min syster. En mycket trevlig fikastund med mycket prat om framtiden och annat!
Därefter for jag hem, åt mig lite middag och hoppade sedan på bussen in till stan med Johan, Johan och Adrian för att lyssna på några stand-up komiker. Jag kan säga er, mina äpplen, att jag aldrig har skrattat så mycket på år och dagar. Tårarna rann och mina skrattkinder(blandning mellan skrattgropar och kinder) ömmade nå fruktansvärt. Kan säga att magrutorna kommer att sitta på plats imorgon! Efter denna väldigt angenäma kväll tog vi bussen hemåt och jag träffade på några brudar som grillade på en viss Felicias bakgård. Jag blev inbjuden att grilla med dem och det tackade jag inte nej till.
Så nu ligger jag i sängen, har kramp i magen och skrattkinderna av allt skratt och rök luktar jag också. Att jag sedan fick några till skratt vid grillningen toppade väl denna kväll till skyarna. Gillas starkt!!

Kommentarer
Postat av: natalie [foto]

sv: tack :)

2011-05-14 @ 14:22:36
URL: http://natalien.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Det var himrla mysigt att fika, bara du och jag! Vi ses i juli igen! Kram kram /Syster yster

2011-05-18 @ 18:02:33
URL: http://gustavslundsvagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback