Livets magiska skatt

Är just hemkommen från Filip. Var länge sedan jag umgicks med pojken, så det var på tiden! Blev film, som det oftast blir. Vilket jag inte ser som något negativt! Snarare himla positivt! Såg denna kväll "Wall-e" och "Farce of the Pinguins". Den förstnämnda filmen har jag redan sett och den var minst lika bra som sist jag såg den. En riktig favorit! Den sistnämnda var dock..en aning konstig. Eller en aning, det är nog den konstigaste filmen jag någonsin sett. Inte för att den var helt kass, för det var den inte. Bara himla konstig. En film i alla fall jag bara kommer att se en gång.
Imorgon börjar skolan om och då lär det bli en dryg vecka. Inga studiebesök, inga lektioner som vi missar + de två labbarna på fredag. Så det är bara att le och ta emot. Kommande vecka börjar dessutom alla proven och plugget. Got to love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback