Slå tillbaka, det är du inte värd.

Måndag den 9/5-11

Jag vet inte vad som har hänt med blogg.se. Inläggen jag skrev igår kom inte upp och det gjorde det inte för några andra vänner heller. Så vad som är felet har jag ingen aning om. Vet inte ens om detta inlägg kommer att komma upp.
Kan säga att jag inte var jättetaggad på skolan idag då det var så pass varmt ute. Jag har ingenting emot att sommaren kommer med stormsteg, men jag vill helst att det ska vara mulet och lite halvkallt då man går i skola. Jag föredrar inte att sitta och toksvettas på mattelektionerna(eller i detta fallet, fysiklektionen). Annars har väl dagen varit helt okej. Var på ett till möte med rektorn idag om ombyggnationen på Balder. Blev inte jättemycket sagt då vi bara gick genom det vi tog upp förra gången, men det gick fint!
Resterande tid av dagen gick rätt fort fram. På matten jobbade vi vidare, på fysiken räknade vi ut solens massa och på tyskan hade vi nationellt prov - skriva. Kan säga att det gick rätt bra. Återstår att se vad reslutatet blir av det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback