It's kind of crazy how much I love you

Tisdag den 24/5-11

Idag..regnar det inte! Helt otroligt då jag var helt säker på att det skulle börja regna. Dvs. mörka moln på himlen i princip hela dagen, men nu skiner solen likt en len babyrumpa.
Åter igen sovmorgon, vilket jag utnyttjade till fullo. Riktigt härligt var det, tror dock att jag får för mycket sömn. Är fruktansvärt trött på dagarna. Eller så är det för att jag sover så oroligt. Finns många faktorer så att säga. Skolless kanske är en till bidragande faktor? Hur som helst rog jag mig genom skoldagen utan att somna och med ett betyg i kemi i handen(för en stund eftersom hon sedan tog in dem igen). Kändes skönt med det betyget nu när sommaren är på ingång.
Har även repat med Miriam idag inför skolavslutningen. Hon har skrivit en egen låt som är fruktansvärt bra. Är riktigt riktigt imponerad av henne. Så jag känner mig hedrad över att få lägga en stämma på låten. Imorgon ska jag även träna med Peter på min låt. Kommer att bli riktigt bra. Rösten håller än, men det förvånar mig inte om jag blir sjuk lagom till skolavslutningen. Som det nu finns risk för då jag har druckit av kranvattnet.

Kommentarer
Postat av: Ramona

PETER! <3 (om det nu är han jag tänker på) (A)

2011-05-24 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback