All the days we've spent together

Fredag den 27/5-11

God eftermiddag! Dagens väderprognos: Regn, eller moln med inslag av regn. Var dock rätt bra väder i morse, men då Island känner för att gräla med oss nordiska länder får man leva med väder som skiftar, men som ni vet klagar jag inte. Jag gillar regn.
Dagen började med den dryga fotografiska bilden, som för övrigt inte blev någon lektion då skolans nätverk la av = kunde inte ta oss in på användarna = inte komma åt bildfilerna. Så jag och Maja tog oss en tupplur på skolans bänkar. Somnade gjorde vi väl aldrig, men skulle jag försökt skulle jag nog somnat utan några större problem. Därefter hade vi fysiklabb, som var ganska enkel. Vilket innebar att humöret låg på en stabil nivå.
När vi sedan tänkte bege oss hemåt ser vi att Jonathan och Joel har ställt en bänk på våra skåp. Hur de kom fram till det har jag ingen som helst aning om. Antar att vi gör för lite praktiskt på naturvetenskapsprogrammet. Finns till och med bildbevis för att vi satt där uppe, men de är rätt suddiga och jag ser ut som en galen häxa på dem, så jag avstår ifrån att lägga upp dem.
Jag kan dock bjuda på denna fagra bild. Uttala ordet som ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback