When you said you would always stay

Bullbak stod på schemat denna kväll, eller det blev väl någon gång efter middagen. Tror inte jag skrev det i förra inlägget. Inte för att bullar i sin allmänhet är så spännande, bara fantastiskt goda. Så jag tänkte väl fresta er en aning.
Något jag även har gjort ikväll är att plugga och då menar jag verkligen plugga. Jag har suttit nonstop i dryga tre timmar och bara skrivit. Så nu värker armen min nå nanting. Skulle väl vilja påstå att jag kan det mest grundläggande om EU och FN nu. Känns rätt skönt att ha gjort bort allt skrivande. Nu återstår det bara att läsa genom det x antal gånger innan det sitter inne likt gångertabellen gör, vilket kanske inte är helt fel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar inte att du frestar mig med bullar :(

2011-05-10 @ 23:31:15
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback