Who I am who I'm not who I wanna be

Onsdag den 4/5-11

Godkväll! Förlåt mig för den väldigt sena uppdateringen. Har helt enkelt haft annat i tankarna än bloggen.
Dagen rullade på bra med FB där vi for ut och fotade rörelse. Eller jag tog initiativet att försöka fota fåglar i luften, en aning svårt, men några bilder blev helt OK. Därefter hade vi svenska där jag, Elin och Johanna håller på med det manliga och kvinnliga språket. Riktigt intressant och det ska även bli riktigt roligt att hålla våran muntliga redovisning om det. Ser faktiskt fram emot det, naturare som jag är.
Efter matten for jag och Elin på ett möte med den högsta chefen av de alla(i alla fall på Balderskolan). Där satt vi och disskuterade vädret, eller nja, inte det. Vi pratade om den framtida skolan, renovering och annat. Är ju kamratstödjare i vår klass, så jag fick frågan att ställa upp och delta i mötet. Kanske blev ett litet vuxenpoäng där? Kändes dock dom en ganska tung sten då jag och Elin skulle representera hela Balderskolans elever, men det gick vägen i alla fall. Mötet hann dock inte bli klart, så vi skulle fortsätta på kommande måndag.
Ikväll har jag pluggat kemi för fulla muggar, två timmar hos Elmira och en och en halv timma hemma. Gick faktiskt riktigt lätt fram, så jag hoppas att detta prov kommer att gå bra! Kemi B och jag har väl inte kommit överens på de senaste proven, men vi börjar lösa det sakta, men säkert.
Nu ska jag bege mig mot sängen så att jag får mig lite sömn. Imorgon har jag nationella proven i hörförståelse på tyska. Kan bli riktigt riktigt spännande ska jag säga er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback