Can't explain why it's so hard for me to see so hard for me to breath

Tisdag den 1/11-11

Godnatt! Egentligen är det ju onsdag nu, men jag tar detta till tisdagsinlägget. Kom hem från halloweenklassfest för ett litet tag sedan. Var riktigt riktigt trevligt, en liten annorlunda klassfest där vi såklart var utklädda i och med att det var en "Halloween"- klassfest. Vi spelade då in en skräckfilm, som kanske inte blev sådär jätteläskig, men det var grymt kul!
Inget långt inlägg detta, hade tänkt hoppa i säng nu! Somnade nämligen med lampan tänd och boken under mig i morse, så ikväll har jag tänkt lägga mig så att jag hinner släcka lampan och dylikt! Här har ni dock ett smakprov på hur jag såg ut under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback