Dont you want to be my baby?

Fredag den 4/11-11

God förmiddag! Sitter nu och jobbar på min historiahemtenta. Har skrivit 3 A4:a på datorn, vilket var minimum längden man skulle hålla sig till, jag har dock kvar väldigt mycket kvar att skriva. Känner väl inte peppen för att fortsätta och därför tänkte jag att jag skulle skriva lite här istället. Uppdateringen har ju inte varit den bästa så.
Onsdagen började jag med att plugga historia i två och en halv timma. Dvs, jag skrev ner kladden för det jag håller på att skriva på nu. Sedan tog jag bilen till Elin och pratade, såg på film och hade det trevligt! Fick även besök av Pontus kring tretiden på natten/morgonen. Så vi pratade ett tag för att ta igen lite, dock varade det inte så länge, vilket var synd.
Igår fortsatte jag på historian och på kvällen for jag på det första luciarepet med de andra kandidaterna. Härliga brudar som jag ser fram emot att fortsätta umgås med. Lär bli rätt ofta nu då vi har träningar ungefär tre gånger i veckan fram till lucia. Därefter for jag till Linn och vi gjorde fruktsallad, såg på tv och for sedan ut och grillade med Markus, Marcus, Jocke, Alle, Simon och Isak. Mycket trevligt!
Och nu sitter jag här igen med historian och jag är så less. Ska försöka att göra den klar idag så att jag inte behöver dras med det nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback