If you walk away everyday it will rain

Måndag den 28/11-11

Igår var vi och sjöng på torget och i kåge kyrka som jag berättade tidigare under gårdagen. Det var nervöst kan jag lova, men det gick riktigt bra och vi fick stående ovationer. Så hur galet bra kommer vi inte att vara när det är sista uppträdandet?! Att snön sedan hade fallit och lagt ett bra lager med snö utanför när vi var klara i kåge kyrka gjorde saken så mycket mer fantastisk. Händer en gång på miljonen kanske? Kändes precis som att vi sjöng in julen på något sätt.
Har nu pluggat klart på samhällsen. Eller, jag lär nog aldrig kunna plugga så att jag känner mig säker på den. Det enda ämnet jag gillar av "samhällsämnena" är historia, så vi får se hur detta prov går! Ska i alla fall ut på en prommis med finaste Elmira om ett tag, kommer bli lika trevligt som alltid! :)

En bild från Adams match jag såg i lördags.

Kommentarer
Postat av: linn

haha tightass!

2011-11-30 @ 17:19:37
URL: http://liinnjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback