Noone got lost here

Måndag 7/11-11

Godnatt! Sitter här och är helt död i huvudet. Idag har jag varit en sk. "Businesswoman" där jag har varit upptagen från halv fyra till halv nio - konstant!
Som jag har skrivit i tidigare inlägg så är då jag en utav sju luciakandidater. Detta betyder att jag och sex andra brudar ska repa tillsammans och öva in olika jullåtar för att sedan framföra dem i olika sammanhang i form av kyrkor, köpcenter och dylikt. Så idag har varit den stora dagen då vi skulle bli sminkade, fotade, inspelade + ha två timmars rep. Kan säga att jag, efter sminkningen, var mer lik något en katt hade släpat in. Visserligen brukar jag ju inte ha allt för mycket smink på mig, men detta var helt galet. De sa att man blev ett "fräschare" jag, men allt jag kände var att jag såg ut som en..ja..ni kan säkert sätta in ett passande ord där.
Sedan var det bara att springa till norran för att bli fotade och spela in sitt sk. "bidrag" som sedan alla kan kolla på och rösta på. Jag är verkligen ingen vacker syn för omvärlden, så jag varnar er nu! Haha okej, jag kanske borde skriva att ni ska rösta på mig, vilket jag såklart vill att ni ska göra, men jag har varnat er!
Därefter blev det middag i form av skrov från Max (Robin, hoppas du är stolt över mig!) kring halv sju. Vilket betydde att jag inte hade ätit någonting i form av mat sedan kvar över elva. Tror ni jag var hungrig? Eh, jo lite ändå! Hur som helst gick repet finemang, men mest för att det är så härliga tjejer jag sjunger med. Kommer att bli en kanonvinter!
Nu hade jag tänkt hoppa i säng i alla fall och utnyttja min sovmorgon till halv ett till fullo!

Kommentarer
Postat av: Mia R

Vad roligt med lucia!! du måste berätta när man kan börja rösta! :D

2011-11-09 @ 19:53:19
Postat av: Mia R

Ursäkta för att vara lite efter! ;) men såg att man kan ju göra det redan nu !! :)

2011-11-09 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback